طراحی سایت خبری با وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت خبری با وردپرس
احتمالا این سوال شما نیز باشد که آیا طراحی سایت خبری با وردپرس امکان پذیر است؟ سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای راه اندازی چه سایت هایی مناسب است؟ شاید این جمله که “پلتفرم وردپرس را تنها می توان برای ساخت وبلاگ استفاده کرد” شنیده باشید، اما اینطور نیست و شما می توانید از وردپرس برای ساخت وبلاگ و هر نوع سایتی اعم از کوچک و بزرگ استفاده کنید. بسیاری از سایت های خبری معروف در سرتاسر دنیا مانند BBC، رویترز و CNN از پلتفرم قدرتمند وردپرس در طراحی سایت استفاده شده است. سایت خبری چه امکاناتی باید داشته باشند؟ چه افزونه هایی برای ارائه این امکانت وجود دارد و کدام مناسب تر هستند؟ برای پاسخگوئی به این سوالات در اینجا تعدادی از افزونه های مطرح به همراه کاربردشان را برای آشنایی بیشتر شما با این امکانات آورده ایم.

طراحی سایت خبری با وردپرس
مزایای طراحی سایت خبری با وردپرس چیست؟
طراحی سایت خبری با وردپرس به علت سادگی نصب، قالب ها و افزونه های رایگان و متنوع بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر است. می توان گفت پلتفرم وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای ساخت یک سایت خبری می باشد. یکی از دلایل مهم طراحی سایت خبری با وردپرس این است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس سئو محور می باشد، یعنی می توان با رعایت اصول سئو رتبه سایت را در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش داد. وردپرس برای طراحی سایت های خبری ورزشی به ویژه فوتبال نیز بسیار مناسب است.
با طراحی سایت خبری با وردپرس و استفاده از پلاگین های آن می توانید سایت خبری منحصر به فردی با ویژگی هایی همچون نمایش دیدگاه های کاربران و چند ستونه کردن بخش خبری با نصب قالب های مخصوص ایجاد کرد.

امکانات سایت خبری:
سایت های خبری طراحی شده توسط آژانس طراحی سایت شامل ویژگی های زیر می باشند. این ویژگی ها از مهمترین ویژگی هایی هستند که در یک سایت خبری باید وجود داشته باشند:

جستجوی سریع و پیشرفته آسان
امکان اشتراک گذاری خبر در شبکه های اجتماعی
امکان ارسال دیدگاه و مشاهده تعداد بازدید ازمحتوا
دسته بندی و برچسب گذاری محتوا
نمایش آخرین و مهمترین خبرها
نمایش اخبار مرتبط و مقالات پیشنهادی
سیستم امتیازدهی
نقشه سایت اتوماتیک بدون نیاز به تنظیم دستی
امکان تنظیم سطوح دسترسی متفاوت به پنل سایت
رعایت استانداردهای سئو
گالری تصاویر و سرویس ویدئو
مراحل طراحی سایت خبری با وردپرس
در اینجا مراحلی را که برای طراحی سایت با وردپرس باید طی شود برای شما آورده ایم:

انتخاب و خرید یک نام دامنه و هاست
نصب وردپرس
نصب افزونه های وردپرس
نصب پوسته و نوشتن محتوا
پلاگین های مهم در طراحی سایت خبری با وردپرس
اگر می خواهید طراحی سایت خبری با وردپرس را انجام دهید یا سایتی highervisibility ساخته اید و قصد دارید امکانات سایت را گسترش دهید، با ما همراه باشید. در این قسمت هفت افزونه مهم به شما معرفی خواهیم کرد که با نصب آن ها در سایت خبری خود، نتایج بهتری بدست می آورید.

1. W3 total cache

یکی از آیتم های بسیار مهم در هر سایتی و به ویژه در یک سایت godaddy خبری برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت خبری با وردپرس اینجا را کلیک کنید سرعت بارگزاری محتوا می باشد. این مورد در همه ی سایت های طراحی شده توسط شرکت به دقت رعایت شده است. اما اگر شما صاحب سایت وردپرسی هستید که سرعت مناسبی ندارد می توانید از این افزونه استفاده نمایید. افزونه W3 total cache برای افزایش سرعت سایت خبری استفاده می شود، چون این سایت ها دارای حجم بالایی از تصاویر و اطلاعات هستند، سرعت بارگذاری در آن ها به شدت کاهش می یابد.

بهترین افزونه افزایش سرعت سایت در وردپرس
2. Yop Poll

در سایت های خبری نیاز به نظرسنجی درباره فعالیت ها و نحوه اطلاع رسانی خود از کاربران و مخاطبین وجود دارد. افزونه Yop Poll به این منظور و برای سفارشی سازی و تنظیم نظرسنجی در دسترس شماست.

افزونه نظرسنجی yop poll
3. Super Socializer

افزونه Super Socializer برای قرار دادن نماد شبکه های اجتماعی در پست های خبری است تا از طریق آن ها، اطلاعات خبری سایت به اشتراک گذاشته شود. این گزینه مهمی برای سایت های خبری است، زیرا این سایت ها محتوای خبری روز را منتشر می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: